پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

نی نی نازنازی

20 ماهگی دخترم

1393/4/13 1:22
نویسنده : مامانی
774 بازدید
اشتراک گذاری

                     20 ماهگیت مبارک عزیزمبوس

دخترم یه ماه دیگه گذشت از روزی که اولین بار وجودت رو حس کردم....دخترم داری به 2 سالگی نزدیک میشی...

اینروز ها انقدر شیرین زبون شدی که بعضی موقع ها یه جمله هایی میگی که تعجب میکنم از کجا یاد گرفتی...

جمله های جدیدت.....

1.پانیذ جیش کرد

2...اتاق پانیذ

3..مامان دوست داری یعنی مامان دوست دارم

4..بابا اومد

5...شهریار بچه عمو

6..صدای نینی

7..بابا لالا کرد...    و خیلی چیز های دیگه که با طرز خاصی میگی که منو بابا میخوایم بخوریمت...

حالا میریم سراغ شما که بعد اومدن از ساری اصلا تو خونه نمیمونی همش میگی دد...یا با تلفن با مامی و خاله حرف میزنی....از هر ده تا جمله 9 تاش خاله داره...ما هم مجبوریم همش ببریمت بیرون...

فردای روزی که اومدیم با کلی کار وخستگی مجبور شدم ببرمت پارکینگ که حال و هوات عوض شه...اینجا هم داری با کالاسکه بچه همسایه بازی میکنی...

پدر و دختر بعد 2 هفته دوری...همش دوست داری پیش بابا باشی حتی دیگه رو پای من نمیخوابی...مثل اینکه این سری حسابی دلتنگ بابایی شدی...محبتراست میگن دختر ها بابایی ان....باباتم که واسه تو نفس نداره....این بار میگفت دیگه نمیزارم بدون من شمال بمونینخندونک

بوس

یه شب که مثلا رفته بودین آشغال دم در بزارین سوالبعد نیم ساعت اومدین....مثل اینکه خانم هوس بیرون کردن و بابا نتونست بگه نه...راضیکلاه هم از قبل تو ماشین جا مونده بود وشما گذاشتی رو سرت زست گرفتی...

بازار ستار خان-پانیذ و شهریار

و این هم کادوی 20 ماهگی دخترم...البته یه عروسک باربی هم خریدیم که چون پانیذ مامان اگه ببینه چیزی ازش سالم نمیمونه فعلا تو کمدش گذاشتم تا بزرگ تر شد بازی کنه...این برج غورباغه یه بازی فکری و آموزشی هست...

وقتی میخوابی دلم واست تنگ میشه عزیزم.....

 

پسندها (3)

نظرات (2)

خاله مائده
15 تیر 93 19:18
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام وااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم چه ناز شدی.....20 ماهگیت مبارک باشه عشقم...خاله فدات بشه که همش اسم منو میاری...دوست دارم ...زودی میام پیشت
مامانی
پاسخ
دوست دارم خاله...زود بیا
مامان آیسو وآیسا
30 تیر 93 13:34
20 ماهگیت مباررررررررررررررررررررررک پانیذ نازززززززززززززززززی
مامانی
پاسخ
ممنون خاله مهربون...