پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نی نی نازنازی

اومدن مهمونا قبل عید

1394/1/22 13:37
نویسنده : مامانی
927 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...وای ببخشید خیلی وقته نیومدم دختر نازم کارهای عید خیبی زیاد بود....خونه تکونی ...خیاطی ...شیرینی پختن و خرید

منم دست تنها بودم ....

قبل عید کلی مهمون داشتیم ....دختر دایی من با پسرهاش امیر علی و امیر حسین و اکبر اقا به قول تو اکر اقا

مامی و خاله مائده و زن دایی نازنین که بیشتر واسه خرید جهیز خاله مائده اومده بودن.....

دچرخه بازی تو پارکینگ

ماهگرد پانیذ .....رستوران هانی بازار مبل خلیج فارس رفتیم ببینیم سرویس خاله اماده شده یا نه ....گرسنه و خسته رفتیم ناهار و ماهگرد عشقم رو هم جشن .رفتیم

بعد غذا تو راه خونه خوابیدی

ماهگرد دینا ساری.... خیللللللی دوستون دارم

ساری که بودیم واسه 22 بهمن مامی و خاله مائده عروسی دعوت بودن ...پانیذ هم باهاشون رفت و خوشبختانه خیلی دختر خوبی بود...

کیک ولنتاین دسپخت من و جشن سه نفره ما...

عشق خونه ما پانیذ

خرید عید با شهریار

28 ماهگیت مبارک

محبتبوس

اینم کادوی 28 ماهگیت عزیزم.... تموم دنیای من دوست دارم

نماز و دعا دخترم

تو پست بعدی از کارهای عیدمون میزارم....

عید همه مبارک

 

پسندها (1)

نظرات (0)