پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

نی نی نازنازی

سفرنامه پانیذییییی!!!!!

1392/3/31 12:02
نویسنده : مامانی
245 بازدید
اشتراک گذاری

پانیذی واسه اولین بار با خاله مائده و عمو دانیال و دوستای مامان و بابا رفت ییلاق.این سفر 2روزه خیلی به همه خوش گذشت مخصوصا به پانیذی که شلوغی و بیرونو خیلی دوست داره.پانیذی حسابی با شیرین کاریشاش همه رو سر گرم کرد هرکاریم خواست کرد و بغل همه رفت با همه بازی کرد و از هوای پاک ییلاق استفاده کرد......ای شیطون خانم

وای من خسته شدم اینقدر عکس نگیرین ازززززم

 پانیذ:وااااای این دیگه چیه؟ً!!!!متفکر

پانیذو باباییش

پانیذ در آسمانهااااااااا

پانیذ:خوب دارم  با این بازی میکنم مشکلیه؟؟؟؟!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لی لی
31 خرداد 92 13:35
http://www.panitem.blogfa.com (پانی تم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل مونتاژ عکس کودک با بهترین پس زمینه ها - ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد.
مامی کیانا
2 تیر 92 11:30
اونقدر اومدم دیدم پست جدید نذاشتی دیگه نا امید شدم یکدفعه کولاک کردی
مامی کیانا
2 تیر 92 11:31
همیشه به گردش و سفر وای که چثدر پانیذ جونم بزرگ و شیرین و شیطون شده نه عزیزم راحت باش با هر چی دلت خواست بازی کن
mamanedina
4 تیر 92 11:10
عکس دومیه خیییییلی ضایست جاااان من پاکش کن
مام پارسا
9 تیر 92 3:59
همیشه به گشت و گذار خانوم کوچولو ای جون...بچه ام دیگه هلاک شده بود از بس بازی کرد...ببین چجوری خوابیده...خاله قربونت بره