پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نی نی نازنازی

گم شدن پانیذشیطون تو خونه

1392/5/8 12:04
نویسنده : مامانی
260 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من تو اتاق داشتم به کارام میرسیدم خانم خانما هم پیشم بود همینطور که من مشغول بودم و حواسم بهش نبود تند تند چهاردست و پا رفت تو حال ....منم که کارم تموم شد رفتم سراغش دیدم نیست همه جا دنبالش گشتم تو حموم تو دستشویی حتی بیرونو هم نگاه کردم هیج جا نبود یدفعه هول خوردم که کجا رفته همینجورم هم صداش میکردم اصلا نبود که نبود ....یدفعه رفتم پشت میز ناهارخوریو نگاه کردم ...دیدم خانم خانما رفته اونجا نشسته  و با یه سیم مشغوله بازیه ....یعنی این همه صداش کردم جیکش در نیومد....بعدش که بغلش کردم  بهم میخنده......متفکرمتفکریعنی این خندش چه معنی داشت؟؟؟؟متفکر

اینم یه عکس از پانیذی محض اینکه این پست بدون عکس نباشه!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

Mobina
9 مرداد 92 2:59
salam pazizi khobi?
panizi mamnio aziat kardi!!!!!!!!!!!A sheytoon.....
karesh ye ma'na mitone dashte bashe ye shokhi mahze ta'navooo ba mamanesh!!!!
khodaeish fek kardi paniz inghad active shod bedone mamanesh bere biron?

panizi dokhtar khalamo aziat nakooon

شما این شیطون خانمی نمیشناسین عاشق بیرونه...اینقدر اون لحظه هول خوره بودم که دست خودم نبود..مرسی که بهمون سر میزنی و خوشحالمون میکنی
مامان آيسو وآيسا
9 مرداد 92 13:16
اي پانيذ شيطون وناز حالا واسه خودت قايم باشك بازي ميكني نازززي


اره بازیش گرفته بود پیش خودش نمیگه مامانم هول میخوره..شیطونه دیگه
mobina
9 مرداد 92 13:52
سلام

نماز روزتون قبول

پانیذهـــــ دیگه!!!!جغلهـــــ شیطونــــــ !

پانیذی ساری اومدی بیا خونمون انجیر های خونمون پختهـــــ باباییت دوس داره تو هم دوس داری دیگه؟!!

در سفر نامهــــ پانیذیــــــ خونهــــــ ما یادتون نرهــــ !

انشالله عاقبت بخیر بشی کوچولو شیطون!






سلام نماز و روزه شما هم قبول...باشه میام...چشب یادمون نمیره


مامي كيانا
12 مرداد 92 11:41
اي بابا نگرانت شديم
مهديه آخه مگه سابقه هم داشته اين وروجك تو دستشويي و حموم هم بره
راستي چشمت روشن مائده جون اومده
خوشحالي ديگه
پس عيد فطر ميايد ساري حتما ببينيم همديگه رو
دلمون واسه وروجك تنگ شده البته واسه شما هم

مرسی خاله جون...آره میایم ساری...حتما میبینیم همو

مامي كيانا
12 مرداد 92 11:42
راستي ما آپيم