پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نی نی نازنازی

هفته دوم خرداد93

1393/3/11 23:59
نویسنده : مامانی
581 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته دختر  گلم با مهمونی رفتن و مهمون داری گذشت.....به زبان تصویر میبینیم....راستی گلم الن دیگه خیلی خوب حرف میزنی دو کلمه ای هات زیاد شده.....مثلا میگی نینی لالا-بابا اومد  -مامان امد -ماشین بابا-نی نی به به -

مامان اتاق یعنی مامان تو اتاق و خیلی چیز های دیگه......آفرین دختر زرنگ مامان.....محبت

راستی جمعه عزیز و بابا بزرگ(مامان و بابای بابایی) اومدن پیش ما تا آخر هفته با هم بریم شمالآرام

میدان صادقیه تو خیابون شما جوجه دیدی یه دل نه صد دل عاشق اونا شدی...گیر داده بودی که اونجا وایسیم....یه دفعه بارون گرفت آقاهه میخواست بساطش رو جمع کنه اما به خاطر تو خیلی صبر کرد

خونه خاله مونا گفش خاله مونا رو پوشیدی داری راه میری....بزرگ که شدی به این کارات بخند عزیزم

بابا و عمو الیاس داشتن پلی استیشن بازی میکردن تا بازیشون تموم شد شما رفتی سراغش و مثلا داشتی بازی میکردی....استیلت هم مثل بابایی....من فدات شم دخترم

زبل خان من...حوصلمون سر رفته داریم با هم میریم پیاده روی

تو پارک بودیم با بابایی که یه دفعه بارون گرفت منم شال خودم رو انداختم رو سرت تا خیس نشی بابایی هم ازت عکس انداخت

خونه عمو جون وشیطونی های شما که یه مجسمه جدید اونا رو شکوندی...ای شیطون

اینم پشه بند موقع ایکه نینی بودی با شهریار رفتی زیرش البته خلاقلت سارا بوده....بعد چند دقیقه اونم خراب شد

پانیذ در حال وارسی کارت های بابایی....

دوست دارم دخترممحبتمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (6)

sisily
12 خرداد 93 0:12
برای اولین بار در ایران جایزه ای باور نکردنی و بی نظیر از فروشگاه اینترنتی 5040 هر ماه مبلغ 7 میلیون تومان به صورت مادام العمر..... بله درست شنیدید با این جایزه میلیونر شوید و به آرزوهای دست نیافتنی خود براحتی دست پیدا کنید. تنها کافیست از فروشگاه 5040 به صورت اینترنتی خرید کنید تا نام شما در لیست قرعه کشی این جایزه شگفت انگیز قرار بگیرد. شما میتوانید شاهد قرعه کشی فروشگاه اینترنتی 5040 بصورت زنده از رسانه ملی باشید . پس همین حالا شانس برنده شدن خود را باخرید اینترنتی از فروشگاه ما بالا ببرید ..شاید شما برنده این جایزه باورنکردنی باشید. منتظر شما در فروشگاه اینترنتی 5040 هستیم.
مامی کیانا
12 خرداد 93 10:46
آخ جون مياي شمال توروخدا اين آخر هفته من هم مهمون دارم تا كي ميموني؟
مامانی
پاسخ
عزیزم تا آخر هفته بعد میمونیم...حتما میام پیشت
خاله مائده
12 خرداد 93 11:13
وای خدای من چه ناز شدی تو این عکسا...مخصوصا اون کلاه سفید و شلوارکت.. شبیه توریستا شدی جوجوی خاله.... بازم خرابکاری کردی شیطون خانم..... دوست دااارم
مامانی
پاسخ
خاله دلم واست تنگ شدهمرسی ...من نشکوندم شهریار شکوند
مامان آنيسا
12 خرداد 93 11:28
همیشه خوش باشین عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون که به به ما سر زدیمرسی
محدثه
12 خرداد 93 15:19
ای جونم[
مامانی
پاسخ
مرسی اومدی خاله جون
مامان آیسو وآیسا
16 خرداد 93 19:51
عزیززززززززززززم چه بزرگ وناز شدی
مامانی
پاسخ
ممنون دوست عزیزم