پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

نی نی نازنازی

یه دختر دارم شاه نداره!!!

1392/4/25 13:24
نویسنده : مامانی
361 بازدید
اشتراک گذاری

این آهنگو بابا جون پانیذ وقتی پانیذی تو ماشین میشینه برای جیگرمون میزاره!!


يه دختر دارم شاه نداره صورتي داره ماه نداره

از خوشکلي تا نداره به کس کسونش نميدم

به همه کسونش نميدم به راه دورش نميدم به حرف زورش نميدم



به کسي ميدم که کس باشه پيرهن تنش اطلس باشه

شاه مياد بالشکرش شاهزاده ها دور برش واسه پسرکوچيکترش آيابدم آياندم ؟


به کسي ميدم که تک باشه ملک باشه ملک باشه.

دختر من رفيق من هم نفس شفيق من


نگين انگشتر من عقيق من عقيق من

دختر من يار بابا شب شب تار بابا تو اين گلستون جهان نو گل بي خار بابا

يه دختر دارم شاه نداره صورتي داره ماه نداره

از خوشکلي تا نداره به اين و اونش نميدم به همه نشونش نميدم


به خواستگارش نميدم به هر ديارش نميدم

به کسي ميدم که تک باشه ملک باشه و ملک باشه

به کسي ميدم که کس باشه پيرهن تنش اطلس باشه

شاه شهر ما مياد با صد برو بيا مياد با گنج هديه ها مياد


آيا بدم آيا ندم ؟ به کسي ميدم که کس باشه پيرهن تنش اطلس باشه

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیسل
25 تیر 92 13:57
به کسی نده مامانی آخه منم تصمیم گرفتم دخترمو واسه خودم نگه دارم خوشحال میشیم به سایت ماهم سری بزنین و به دخترمنم رای بدین منتظریم




منم نمیخوام دخترمو به کسی بدم ولی اینقدر شیطونه گاهی نظرم عوض میشه..اگه میشه آدرستونو برام بزارین...مرسی عزیزم

مامان امین
26 تیر 92 23:54
وای چه دخمل جیگری.

خیلی نازی خاله بوووووووووس


مرسی خاله
mahsa
1 مرداد 92 22:22
az taraf man beboosesh,jigaresho


چشب حتما