پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نی نی نازنازی

ده ماهگی عشق مامان و بیست و نه سالگی مامانی در یک روز

1392/6/9 20:33
نویسنده : مامانی
297 بازدید
اشتراک گذاری

امسال روز تولد من با ده ماهه شدن دخترم نازنینم افتاده تو یک روز....امسال بهترین تولده عمرم آخه امسال دختر نازم که پارسال اینموقع تو دلم بود الان پیشمه و تولدمو باهم دیگه جشن میگیریم....

عشق مامان ده ماهت تموم شده و رفتی تو یازده ماه...چه زود گذشت این یازده ماه....انگار دیروز بود که اومدی  و به زندگیمون رنگ و بوی دیگه ای بخشیدی....خیلی خوشحالم از اینکه از امسال دیگه تولدمو با تو جشن میگیرم و خوشحالترم از اینکه ماهگرد تو هم تو همین روزه چون تو دهم هر ماه.ماهت عوض میشه و این ماه با تولد من در یک روز هست و با هم جشن میگیریم.....عشقم هر روز داری بزرگتر و بزرگتر میشی و کارات شیرین تر میشه....قلبهر روز که از خواب بیدار میشی شیرینتر و شیطونتر از روز قبلی...این روزا داری تلاش میکنی که راه بری البته تا هفت و هشت قدم میری بعدش میوفتی ولی فکرکنم تا چندوقته دیگه قشنگ راه بیوفتی...عزیزدلم چندروزه که بیحالی بخاطرهمین خیلی ناراحتم و با اینکه تولدمه و ماهگردته ولی اصلا حال و حوصله هیچ کاریو نداری...بهترین کادو برام اینه که شما زودتر خوب شی عزیزدلم....

خدایا مادر شدن چه حس زیباییه...با هیچ احساس دیگه ای قابل مقایسه کردن نی...با یه تب کردن تو اروم و قرار من هم از بین رفت و هزار بار مردم و زنده شدم تا حالت بهتر شد..الان معنی حرف مادرمو میفهمم که میگفت تا  مادر نشی متوجه نمیشی من چی میگم....

 

 

دووووست دااااااارم

عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آنيسا سعيده
9 شهریور 92 21:44
تولدتون مبارك


ممنون گلم بوووووس
Mobina
10 شهریور 92 0:30
سلام
می‌خواستم زیباترین کلام را برایتان بنویسم
اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست
دخترخاله جـــــــــــون تولدت مبارک
پانیذ کوچولو ده ماهگیت مبارکــــــــــ
دوستتون دارم
انشاالله هزار سال زنده باشید!!!


ایشا ا.. تو ام عروس بشی
Mobina
10 شهریور 92 0:35
خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد

تولدت مبارک


ممنونم گلم
حدیث مامان پرهام
10 شهریور 92 2:30
عزززززززززززززززیزم پانیذ خوشگل خاله......تولدت مبارک دوستم.....5 ماهگی پرهام هم با تولد من تو یک روز بود اتفاقا......زودی خوب میشه مامانی غصه نخور.....مامانی ما نی نی ها باید این کوچولو مریضی هارو داشته باشیم دیگه تا بزرگ بشیم دیگه غصه نخور مامانی .....هر وقت خدا نکرده کسالت داشت پانیذ دعای نور رو بخون از مفاتیح دوستم.....


ایشاا..هیچ نی نی مریض نشه...مرسی از شما...خدا رو شکرر الان دخملم خوب خوب...از دادن این دعا هم ممنونم...
مامی کیانا
10 شهریور 92 12:00
دوست خوبم تولدت مبارک
ایشالا سال خوبی در پیش داشته باشی و همیشه شاد و سلامت باشی
یازده ماهگی پانیذ جون هم مبارک تا یکسالگی دیگه چیزی نمونده
شمارش معکوس رو شروع کن


مرسی عزیزم....شب تولد خوبی نبود ..پانیذ مریذ شده بود ...مردم و زنده شدم...
مامان آيسو وآيسا
10 شهریور 92 12:24
تولدت مبارك ماماني مهربون ايشالله 120 ساله شي ببوس پانيذ جونمو


مرسی عزیزم
محیا
10 شهریور 92 15:03
salam mahdiyejoon.tavalodet mobarak azizam.

ممنونم....به همه سلام برسون...
سارینا کوشولو
13 شهریور 92 17:09
خاله مائده
بیاین وب سارینا
فک کنم شما خیلی خوب حس و حال منو درک میکنید
.
.
.
امضا : خاله جون


چشب عزیزم...میبوسمت...
عمه ی آتنا
16 شهریور 92 16:25
دختران فرشتگانی هستند از آسمان

برای پر کردن قلب ها با عشق بی پایان...

باران کوچولو روزت مبارک


ممنونم...
Mobina
16 شهریور 92 22:04
سلام
تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات
با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته کوچولو
روزت مبارک پانیذ کوچولو

انشاالله دیگه مریض نشی !
انشاالله دشمنات مریض بشن !
خدایا خیلی مواظب پانیذی باش !






سلام
مرسی..روز تو هم مبارک...
انشالله
مامي كيانا
17 شهریور 92 9:04
خيلي خيلي ناراحت و نگران شدم از اينكه پانيذ بيمارستان بود و مريض شد مشكل چي بود؟

گفتن تب ویروسیه دیگه