پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

نی نی نازنازی

عشق یعنی تو

1392/11/21 14:09
نویسنده : مامانی
350 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ..نازم..وجودم...پاره تنم....وقتی خوابی دلتنگت میشم...با خودم میگم اگه تو نبودی الان من چی کار میکردم...فقط روزها و شبهای تکراری میآمد و میرفت....با اومدنت لحظه هامو شیرین تر کردی شیرین تر از عسلم...قد تموم آرزوهام  واست بهترین ها رو می خوام.....دخترم این روزها  با حرف زدنت شادم میکنی شدی هم زبون من...

کلمه هایی که میگی...

١..مامان  ٢..بابا ٣..ماست ٤..موز ٥..عکس ٦..عوض ٧..دد ٨...بله

٩..عمه ١٠..دایی ١١..عم ١٢..مامی ١٣..عزیز ١٤..نینی ١٥...علو

١٦..اونا ١٧..از اونا١٨..خاله ١٩..به به ٢٠..الله اکبر ٢١..حموم

٢٢..جیجی٢٣..ببیی...... بقیه رو فعلا یادم نمیاد...

 تو این عکس تازه از خواب پا شدی..

اینم یه عکس جا مونده از قبل..دختر نماز خونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

حدیث مامان پرهام
20 بهمن 92 11:22
سلام دوستم.....کمکم کن دوستم.....هر کاری میکنم عکس نمیتونم اپلود کنم تووب پرهام......هم عکسام کم حجمهه و هم jpg هستن.....نمیدونی چه کار باید بکنم.....؟؟
مامان آیسو وآیسا
21 بهمن 92 9:17
خاله مائده
21 بهمن 92 14:05
عشقم قیافه ات چقدر عوض شد چقدر بزرگ شدی عزیزدلم.... دلم برات یذره شده...از دور میبوسمت
سعیده مامان آنیسا
21 بهمن 92 17:50
آفرین به دختر نماز خون یاد بگیر مهدیه نصفتهبیا پیشمون پست جدید دارم
مامانی
پاسخ
]حتما..دخترم از مامانش یاد گرفته
مامی کیانا
25 بهمن 92 11:55
چقدر بعد از خواب قیافه ش عوض شده ای جانم که اینقدر دایره لغاتش زیاد شده ماشالا
مامانی
پاسخ
hآره خاله جون طوطی شده هر چی ما میگیم تکرار میکنه