پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

نی نی نازنازی

جا پای بزرگان

1392/11/22 20:12
نویسنده : مامانی
685 بازدید
اشتراک گذاری

پانیذ جونم علاقه زیادی به دمپایی و کفش  داری و تو خونه اگه دمپایی ببینی میری سراغش...با اینکه یرات دمپایی خریدیم اما زیاد تحویلش نمیگیری وهمش با دمپایی مامان راه میری...عزیزم واسه بزرگ شدن عجله داری مامان؟؟؟

 

پانیذ آروم میشود....تو این عکس دختر نازم مشغول دیدن عمو پورنگ....اینجا همون روز هایی هست که برف می اومد وما همش خونه بودیم....

 

کاش همیشه عمو پورنگ می داد تا پانیذ یه جا آروم بود....دوست دارم دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سعیده مامان آنیسا
22 بهمن 92 10:54
حدیث مامان پرهام
22 بهمن 92 11:34
عزززززززیزم نازی پانیذ خوشگلم اره میبینی دوستم همه بچه ها عمو پورنگو دوست دارن
خاله مائده
22 بهمن 92 20:14
سلام الهی قربونت برم...دمپایی شو ببینین.... دوست دارم
مامانی
پاسخ
lممنون خاله جون
مامی کیانا
25 بهمن 92 11:57
چقدر عجله داری برای بزرگ شدن پانیذی
مامانی
پاسخ
منم عجله دارم بزرگ شه شیطونی نکونهاما متاسفانه هرچی بزرگ تر میشه شیطون تر میشه
مامان آیسو وآیسا
27 بهمن 92 18:22
قربونت برم
مامانی
پاسخ
میبوسمتون عزیزم
نیلوفر/مامانه روژینا
29 بهمن 92 0:16
ای جان عزیزم دلم برات تنگ شده.ماشالله بزرگ شدی پانیذ عسلی.مامانی زوژینا هم خیلی عمو پورنگ دوست داره واقعا کاش میشد که تمام روز پخش میشد
مامانی
پاسخ
سلام خاله جون...مرسی واقعا وقتی عمو پورنگ میده من یه نفس راحت میکشم که پانیذ شیطونی نمیکنه...دوستون دارم