پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

نی نی نازنازی

اندر احوالات این روزها

1393/1/29 1:24
نویسنده : مامانی
284 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم کم کم دارم نگران میشم الان تو ماه ١٨ هم  هستی وهنوز ٦تا دندون کامل و٢ تا نصفه داری....نمیدونم چرا بر خلاف کارهای دیگت  که خیلی زود انجام دادی این یه قلم

 رو دیر در آوردی مثلا ٩ ماهگی راه افتادی...زود حرف زدن رو شروع کردی...حالا ببینیم کی تصمیم داری بقیه رو در بیاری تا من مجبور نباشم غذاها تو له کنم وتو هم راحت تر غذا بخوری...مشغول تلفن

اینجا پانیذ خانم از حمام اومده وقتی من اومدم با این صحنه مواجه شدم تلویزیون روشن و پدر دختر خواببغلالهی من قربونت قلب

 

خیلی وقت بود تصمیم داشتیم واست دوچرخه بخریم اما فرصت نمی شد تا شرق بریم و دوچرخه رو واست بگیریم...مبارکت باشه دخترمتشویق

پا تو کفش بزرگتر ها کردی عزیزم....قلب

اینجا هم طبق معمول لباس هاتو از  کشو بیرون آوردی اما با این تفاوت که اینبار سعی میکردی اون ها رو بپوشی ....این هم  به فال نیک  میگیریم که شما بزرگ شدی و میخوای مستقل باشیتشویقمامان فدات شه که داری روز به روز خانم تر میشیچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 12:12
عزیزززززززززززززززززززززززززز
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون که بهم سر زدی
خاله مائده
30 فروردین 93 23:54
ای جونم....چه ناز خوابیدی پیش بابایی....دوچرخه ات مبارک باشهدیگه داری خانم خانما میشی...قربونت برم...میبوسمت
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله جون...زودتر بیا پیشم
Mobina
31 فروردین 93 22:46
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم...راستی اون عکس ها باز نشد که ببینم
عشق مشکی یواش
1 اردیبهشت 93 23:07
دختر بد چرا جوابم رو ندادی روز ما فرشتهای زمینی مبارک به کوری چشم تمام مردای
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مونا مامي كيانا
4 اردیبهشت 93 11:51
واي مهديه چقدر كارهاش بامزه شده خيلي دلم براش تنگ شده ايندفعه ببينمش ميخوام بخورمش اين سن بچه ها خيلي شيرينه ببسش از طرف من
مامانی
پاسخ
فدات بشم لطف داری...خیلی شیطون شده...دل منم تنگ شده براتون عزیزم...کیانا رو ببوس
فاطمه
6 خرداد 93 10:48
خیلی سایت شما قشنگ بود لطفا به سایت ماهم یک سری بزنید خوشحال می شیم
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم....حتما..خوشحال میشم