پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

نی نی نازنازی

روز مادر

1393/2/3 1:37
نویسنده : مامانی
292 بازدید
اشتراک گذاری

        

              روز مادر مبارکقلبقلبقلب

دخترم امسا ل سال دومی  هست که رسما  مادر شدم واین حس زیبا و وصف ناشدنی رو تو به من هدیه دادی..دخترم ممنونم از تو ..ممنونم از خداکه تو رو به من داد...امروز من مادرم..امروز من لیاقت بهشت رو دارم واینو مدیون توام...امروز دختری دارم عزیزتر از همه دنیا...معصوم تر از همه فرشته ها...تو واسطه رحمت خدا تو زندگی ما هستی...امروز لحظه های منو بابایی خیلی شیرین تر شده و شیرینی این شادی تو هستی...

خدا یا به همه اونایی که در آرزوی مادر شدن هستن این نعمت رو بده و اونا رو صاحب فرزند کن.....

دختر میخوام روز مادر رو به تو ام تبریک بگم چون یه روز تو ام مادر میشی و این اولین تبریک من به تو....قلب

اینجا یه روز آفتابیه  که منو پانیذرفتیم پارک ودختر اجتماعی من با این آقا پسردوست شد واین آقا کوچولو  که یه ماه از پانیذ ما بزرگتر بود تا خونمون ما رو همراهی کرد

اینجا دریاچه چیتگر روز جمعه

عسل مامان رفته آفتاب بگیره

بلاخره موفق شدم موهاتو ببندم.....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مائده
3 اردیبهشت 93 23:05
سلام عزیزم... باز با اینکارات مارو دیوونه کردی...فدات بشم که زود با همه دوست میشی....با این مدل مو چقدر ناز شدی...
مامانی
پاسخ
سلام خاله جونی...بلاخره با هر ترفندی بود موهاشو بستم
مونا مامي كيانا
4 اردیبهشت 93 11:52
روزت مبارك مهديه جون چه عكسهاي خوشگلي خوب نيست دختربچه اينقدر اجتماعي باشه هااااااااااااااااا چشمم روشن الهي بالاخره موهاشو بستي مباركه
مامانی
پاسخ
مرسی گلم روز تو هم مبارک... اره بخدا خیلی اجتماعیه ...نمیدونیم چیکارکنیماره بلاخره موفق شدم ببندم موهاشو...هورااااا
مامان آیسو وآیسا
8 اردیبهشت 93 18:26
روزت مبارررررررررررررررررررک دوستم
مامانی
پاسخ
روز شما هم مبارک دوست جونم
مامان آنيسا
8 اردیبهشت 93 20:51
همیشه خوش باشین برای پانیذی
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم ..همچنین شما
مامان آیسو وآیسا
11 اردیبهشت 93 11:16
مامانی
پاسخ
نیلوفر/مامانه روژینا
16 اردیبهشت 93 1:32
عزیزم روزت مبارک.دوستتون دارم.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم..روز شما هم مبارک...ما هم دوستون داریم