پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

نی نی نازنازی

روز پدر مبارک

1393/2/23 19:13
نویسنده : مامانی
353 بازدید
اشتراک گذاری

                           

           روز پدر مبارکمحبت

روز پدر رو به همه پدر های خوب  وهمینطور به همه مردها تبریک میگم....

مخصوصا به همسر مهربون و بابابی خوب پانیذ که تو این هفت سال در کنارش بهترین و شیرین ترین لحظه ها رو داشتم....عزیزم روزت مبارک....امید وارم همیشه باشی و سایت رو سر پن وپانیذ باشه......

بابا جون روز تو هم مبارک...بابا سال هاست که روز پدر نیستی و من در حسرت در آغوش گرفتن تو ....

بابا جون من امروز هر چی دارم از تو...عاشق بودن رو تو به من یاد دادی...دل بی کینه داشتن رو تو به من یاد دادی...صبور بودن رو تو به من یاد دادی...تو نبودی اما انتخاب درست و درست زندگی کردن رو تو از بچه گی یادم دادی...بابایی برای من و خواهر برادرام دعا کن....واسه نوه های گلت هم دعا کن.واسه مامان که تو همه این سال ها جای تو رو پر کرده دعا کن......فد تموم دنیا دوست دارم بابایی...

پسندها (1)

نظرات (1)

عشق مشکی یواش
25 اردیبهشت 93 6:47
سلام روز مرد بر بابای پاندیز خوشمل وتمام باباهای دنیا مبارک راد
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم