پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نی نی نازنازی

دومین ماه رمضون پانیذ

1393/4/23 12:53
نویسنده : مامانی
695 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم عسلم دخترم... دومین ماه رمضونت مبارک....امسال دیگه پا به پای ما سر سفره افطار میشینی....راستی حلیم خیلی دوست داری.......هم با من نماز میخونی  هم با بابایی...قبول باشه نازم...

این روز ها انقدر شیزین زبون شدی گه نگو....خدا رو هر روز شکر میکنم که تو رو به من داد...

و این هم اولین اسب سواری دخترم تو پیست اسب سواری چیتگر....فکر میکردیم میترسی اما خیلی خوشت اومد و میخواستی بازم سوار شی...منم خیلی اسب دوست دارم و وقتی بچه بودم ارزو داشتم تو خونمون اسب داشتیم...چشمک

دوست دارم یه دنیامحبت

 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان آنيسا
23 تیر 93 19:51
نماز روزه هاتون قبول باشه چه اسب بانمکی هم هست مثل خود پانیذ
مامانی
پاسخ
مرسی...نماز روزه شما هم قبول
مامی کیانا
24 تیر 93 10:17
قبول باشه فرشته كوچولو التماس دعا بوس بوس يه عالمه چه اسب نازي
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله...محتاجیم به دعا...دوستون دارم یه دنیا
خاله مائده
24 تیر 93 18:27
ماه رمضونت مبارک عزیزم......نماز و روزهات قبول جوجوکم....واااای چه اسبی...این عکست خیلی ناز شده
مامانی
پاسخ
ممنمون خاله جونم...نماز وروزه تو هم قبول...
مامان آیسو وآیسا
30 تیر 93 13:33
قبول باشه دعا ونمازت پانیذ جووووووووووون
مامانی
پاسخ
ممنون از اینکه به من سر زدی خاله
armita
17 مرداد 93 19:30
سلام .تبریک میگم بهتون ک این قد کوچولوی با نمکی دارید ...منم یه وب برای داداشم که یک سالشه ساختم من شما رو لینک کردم ..اگه می شه شما هم منو لینک کنید.با نام امیر محمد پسر ملوس .یه دنیا مرسی ..
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم...خدا داداشت رو واست نگه داره چشم حتما...فقط دقیقا اسم وبلاگ رو واسم بفرست