پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نی نی نازنازی

تولد مامان و22 مین ماهگرد دخترم

1393/6/25 17:43
نویسنده : مامانی
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

10 شهریور امسال برابر شد با تولد من و ماهگرد همه زندگیم. پارسال تو 10 ماهگیت که اونم برابر شد  با تولد من تب شدیدی کردی و مجبور شدیم بیمارستان بستریت کنیم ...روز خیلی بدی بود واسه من قد ده سال گذشت.....دخترم همه زندگی من تو روز تولدم ازخدا سلامتی تو رو خواستم... خواستم تا مادر خوبی واست باشم وبهترین ها رو بهت یاد بدم...امسال شمع تولدم رو با هم فوت کردیم....

                                        محبت  22 ماهگیت مبارک دخترممحبت

متاسفانه عکس ها پیش خاله مائده مونده و عکسی ندارم بزارم...

میریم سراغ عروسی...دو تا پیراهن خوشگل واست دوختم که تو بار برون و عروسی پو شیدی

تو هر مرحله از دوختن لباس همش اصرار داشتی که پرو کنی.. به زبون خودت

لباس باربرونت بود عروس کوچولوی من

اینجا هم شب عروسی

دو تا عروس کوچولو های مجلس که قبل اومدن عروس جای عروس نشسته بودن....

یه عکس یادگاری از پانیذ و مامان بزرگ من...یعنی مامان مامان مامان پانیذ

پانیذ و سرسبزی شمال

این سری که از ساری میومدیم مامی و خاله مائده با ما اومدن تهران تا به شما حسابی خوش بگذره...اینجا هم رفتیم پارک البته بعد کلی بازی کردن به زور تو بغلم نگهت داشتم تا یه عکس بگیریم...

چون دینا مریض شده بود(تب کرده بود) مامی گفت بریم شاعبدالعظیم هم یه زیارتی کنیم هم واسه دینا فدا دعا کنیم تا زود تر  خوب شه...

دخترم تو هم اولین بارت بود که میرفتی این امامزاده....زیارتت قبول مادر...من که میدونستم اونجا اگه ما چادر بزاریم تو هم میخوای چادر تو رو با خودم برده بودم...

دوست دارم دخترممحبت

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله مائده
25 شهریور 93 20:09
سلام عروسک خوشگله من.....چه ناز شده این جیگر خانم...دلم براتون تنگ شده
مامانی
پاسخ
ممنون خواهری..بیا پیشمون ما هم تنهاییم
نیلوفر/مامانه روژینا
30 شهریور 93 3:21
سلام عزیزم تولدت مبارک دوست خوبم. بهترینهارو برات ارزومندم. امیدوارم که همیشه سایه ات بالای سر پانیذ جون باشه چه جالب عزیزم. تولد منم شهریوره و شما هم شهریوره. روژینا هم ابانه و پانیذ جونم ابانه. و جالبتر اینه که هم شما و هم پانیذ جون در 10 مین روز ماه بدنیا اومدید و منو و روژینا هم هر دومون در 21 مین روز ماه. یعنی تولد من 21 شهریور و تولد روژینا 21 ابان. و تولد شما 10 شهریور و تولد پانیذ جون 10 ابان. اینم یه وجه اشتراکه دیگه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم...وای چه جالب چقدر ما شبیه همیم...پس بهتره با هم بیشتر آشنا بشیم...من شهریور ی ها رو خیلی دوست دارم...من متولد سال 63 هستم شما چطور؟