پانیذپانیذ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نی نی نازنازی

اتفاقات خوب..

1392/5/31 21:36
نویسنده : مامانی
280 بازدید
اشتراک گذاری

امروز  بعد از تلاش های بسیار منو خاله مائده و مامان زهرا در شمال برای درآوردن گوشواره از گوش پانیذ و گذاشتن گوشواره طلا تو گوش پانیذی بلاخره من و دخترعمو سارا تونستیم در تهران و به تنهایی گوشواره خانم خوشگله رو بزاریم تو گوشش البته خوشگل خانم کلی  گریه کرد و چون هردفعه کلی گریه میکرد مامان زهرا هم دل نداشت مارو از اینکار پشیمون میکرد  ومیگفت نمیخواد گوشواره بزاری..بزار وقتی بزرگ شد من خودم دوباره میبرم گوششو سوراخ میکنم و گوشواره میزارم براش....ولی من دست از تلاش برنداشتم و امروز که دخترعموی پانیذی اومده بود تا با پانیذی بازی کنه منم از فرصت استفاده کردم و گوشواره خوشگل خانمو گذاشتم....قلبقلب عشقم ببخشید که امروز اینقدر اذیت شدی..

دوست دارم

 

امروز پانیذی یه کار جدید دیگه هم انجام داد برای اولین بار پاپکورن(پف فیل)خورد.نوش جونت عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Mobina
31 مرداد 92 21:42
سلام
مبارکه پانیذ جونی گوشواره طلا گذاشتی!
الهی فدات شم اونروز عید فطر کلی گریه کرده بودی از گوشت یه کم خون اومده بود قربونت برم خلاصه مامانی موفق شد گوشواره های دتر نازشو بزاره!
الهی عروس بشی گوشواره بزارن گوشت خانوم خوشمله!
فقط عکس پانیذی با گوشواره خوشملشو بزاریااااا!
دستشو عوض من ببوس!



سلام مرسی عزیزم
اره بلاخره موفق شدم..امروزم گریه کرد نی نی...چشب میزارم عکسشو...بوووووووووووووس
ریحانه
2 شهریور 92 11:15
سلام داداشم سالمه!!! لطفا جوابمو بده
مامي كيانا
3 شهریور 92 9:33
الهي اين گوش سوراخ كردن و گوشواره گوش كردن هم تا چند وقت آدمو نگران ميكنه الآن هم بايد خيلي مواظب باشي كه گوشوارش به چيزي گير نكنه كه سريع خونريزي ميكنه
خيلي مواظب باش ماماني مهربون


اره بابا کلی دردسر کشیدیم ولی خداروشکر تونستیم گوشواره شو بزاریم